Monday, March 16, 2009

我評港女




雖然我唔敢話自己係咪一個港女

但係我真係令教過港女嘅"可愛之處"

1. 錢。講黎講去,比黎比去都係男朋友,老公有無錢, 屋同車. 有錢嘅係自覺高人一等 ( 咁點解你唔自己努力D呢?如果自己都可以養自己, 男朋友又錫你, 咁咪當BONUS)

2. 假民主 . 係外人面前都絕不客氣. 我依然記憶尤新個為我朋友的港女女友。又話要同我食飯, 我提意,佢就當聽唔到。等咗個半鐘都無得食,我真係求其食咗就算。但係佢唔滿意, 又去令一個地方再等。由8點等到10點。

3. 唔講理。好地地我約朋友食消夜,佢知道後好嬲。要我地搭車去佢住個度同佢一齊食。9唔搭8.

4 無自信。 其後我收到幾個留言叫我唔好再搵佢男友。我想講我同佢男友係好好好好多年嘅朋友,最多都係一年見兩次。係咪OVER-REACT 咗少少?亦或你真係無自信?

5.以出街唔洗帶錢為榮 。 聽過太多 “我同佢去街一蚊都唔洗用 ” <--咁又點?

6. 永遠ON DIET 跟住話人食得多 。 好怕同人出街乜都唔食再加一句 “哇 你食咁多野”

待續

No comments: