Sunday, March 1, 2009

張柏芝

阿 媽 好 傷 心 , 「 阿 女 你 唔 好 夾 硬 死 頂 」 , 我 話 媽 咪 我 冇 事 , 邊 有 阿 媽 覺 得 個 女 咁 樣 冇 事 , 阿 媽 同 我 講 一 句 : 「 如 果 媽 咪 可 以 頂 到 , 媽 咪 寧 願 同 你 頂 。 」 我 忍 住 好 辛 苦 , 同 佢 講 冇 事 , Lucas 喊 啦 , 唔 講 , 我 喊 一 次 , 點 解 呢 個 女 可 以 衰 到 咁 ? ( 張 芝 再 落 淚 ) 令 媽 咪 講 番 咁 說 話 ? 我 同 自 己 講 要 更 加 勇 敢 面 對 錯 誤

看了這個專仿
我真的很感動

特別在她說都她跟媽媽的一段對話 我真的哭了出來

看來所有太溫情的情節都成為了我流淚的" magic word"

No comments: