Sunday, March 8, 2009

室友對話

室:我最近又跟他見面 ,了解了很多,其實他也有苦衷
我: 咁點
室:佢真係好愛我, 佢瘦咗,因為掛我掛到食唔落飯
我:咁佢想點
室:佢話覺得如果同佢老婆分開,會好內疚因為佢地識咗好耐,佢老婆好就佢,乜都係為晒佢,個時其實佢都唔想結婚,但覺得咧個係責任,而家, 佢地無晒感情,七年啦,佢老婆好似一隻係佢身邊嘅小狗 , 佢又唔捨得殺死佢, 但佢又死跟住你
(本人開始火都嚟,叫自己老婆/人地老婆做小狗)

之後我地嘅討論長達半小時

我對咧件事嘅睇法如下:
1. 咧位男仕係極度唔可取,為人不負責任,重要將壞事合理化,將自己變成有苦衷加身不由己嘅受害者
2 我真係覺得你唔該唔好扮無奈,唔係你一日瞓醒特然發現除咗你老婆之外,你多咗個女朋友,一切都係你自己嘅選擇
3 唔該你尊重下你愛嘅人,叫自己老婆做小狗,真係不知所謂,無論那一刻結婚的決定是對或錯,你也有一定的責任
4一齊咗七年就等於可以名正言順咁有外遇嗎 ?結婚係一生一世,7年唔係一個籍口,雖然,現代的婚姻好多都係離婚收場,但!那並唔係一個你同我我室友一直用來令你們好過一點嘅籍口
5 室友小姐有點討厭小狗老婆,覺得佢咗住地球轉,兼不明事理 。我想她先係最無辜。其實你地兩個係開始之前一早就知都佢嘅存在,但佢,並唔知你嘅存在
6 室友小姐話要等呢位男仕做一個決定 。我唔明。自己嘅路點解要等別人去決定 ?離別並唔係一個協議,並不須要相方同意。要離開的話,客氣一點,單方面發出一個通知,亦無必要等回覆. 如果係我, 一走了之 !

No comments: