Saturday, November 4, 2017

十年

就快十年了。

我曾經以為10年是一段很長很長的時間
我曾經以為只要我肯付出努力最後還是會有結果的
我曾經以為你會有一日找我
我曾經以為我們會再次相見,相笑,擁作一團
我曾經以為10年後我不會記得已經10年了

時間將你慢慢咁埋葬係我嘅心底,但係定時定候我總會想起你,幻想你現在嘅生活。
我好像對一種我得唔到嘅所有野有一份無比嘅堅持同埋執着
太過用力去愛的人,通常都俾人看成白癡,好像在一種只有自己一個人明白的世界,外人覺得你無比嘅愚蠢,甚至係背後用力嘲笑。
可能我就是你跟其他朋友口中所說那個發癲的女人。


No comments: