Sunday, January 4, 2009

我竟然係一晚嘅夢入面

見到爸媽分別有了外遇

我忍唔住 跟他們理論

我哭了

醒來 面上重有眼淚

感覺好可怕

4 comments:

Anonymous said...

May I have a dinner invitation at 10 Jan with you?

I will have a vacation at next week.

Anonymous said...

郭生﹐ 我相信你係好鐘意我個friend. 但係佢都講左十萬次﹐ 佢只係當你係朋友﹐佢無可能鐘意你。 感情既野係無解釋既﹐無feeling就係無feeling. 你做甘多野都係無用既﹐ 你做愈多﹐只會愈令人覺得厭煩。 你唔覺得怪咩﹖點解你揾唔到佢﹖ 因為佢比你嚇怕啦。 同你做朋友﹐好似比假希望你﹐ 所以佢係可見既將來都唔會同你聯絡。

你可能覺得我甘樣講好mean. 但係呢d係事實。 再甘落去﹐係浪費你既時間同心思。
比著今日我個friend好似你甘樣﹐ 我都係會講一樣既野。

Anonymous said...

Ms G,多謝你的提點

我明白了,但我今日先明白

我唔會再係咁落去
我今日反省左好耐
我承認我做錯了
sorry

Anonymous said...

郭生, 人總有迷失的時候。

在感情上﹐我也做過很蠢的事。

真的﹐ 不需要say sorry. 基本上﹐ 你只係當局者迷。 而我就做想打醒你既人。

我知道感情沒有開關掣。 慢慢來吧﹐ 你會好的。