Wednesday, January 13, 2021

一丁點

 好耐好耐都冇再夢見你,但係每一次都一樣,只要喺夢入邊去到你居住嘅地方,我就會忐忑同埋忍唔住要打俾你約你出嚟。


我昨晚夢見你,係一個超級市場外面我放低咗手機叉電,你走過來就拖住我嘅手,喺夢入邊我諗,今次你名正言順咁拖住我。後來我哋行咗一陣,好似見到一啲遊樂場嘅設施,跟住你帶咗我去我哋一班小學朋友嘅枱度,我自然咁鬆開手去咗女仔嗰邊,我記得有葉志聰,佢哋喺度講一啲買屋嘅問題,你仲喺度話你有興趣如果佢哋睇完唔啱可以彈俾你。 後來我就醒咗啦,苦中一點甜,回想起上次見你已經係10年前,我依然會常常諗起你,但係年紀越大個就越覺得只能夠喺夢中先可以見到你

No comments: