Sunday, October 5, 2008

失望

我特然好驚 我訓咗覺 我見到好多死咗嘅人 點解會咁嘅?

係咪因為有太多選擇 所以先會選擇錯誤?

如果係無得選擇 可能人會少好多煩嘅事

無一個地方令到我好想去安定落嚟 但係 我不停咁去揾下一個地方

我又想到啲乜 我想搵啲乜?

連我都唔知

一路希望去到另一個地方係新嘅開始 一個身嘅我

原來唔係 去到邊我都係自己一個 無論我係邊一個角落 我嘅週末都係自己一個咁去過

我當然可以搵一班9唔搭8嘅朋友去過 但我唔想

可能人都係喺唔同嘅空間裡面 重覆著一樣嘅事情

我真係覺得自己好內弱 已經差唔多十個月 我一啲都無服原過

No comments: